Снежинки

понедельник, 16 марта 2020 г.

Завдання на час карантину з 12.03.20 по 20.03.20

       Добрий день, мої любі учні, успіхів вам в дистанційному навчанні! З 23.03.20 по 27.03.20 завдання виставлятися не будуть на заплановий період канікул. Наступні завдання будуть на період з 30.03.20 по 03.03.20.


Математика 5 клас.
Виконайте, будь ласка, контольну роботу за посиланням:
Домашня контрольна робота
Опрацювати   §29. Тема «Множення десяткових дробів». Переглянути відео за посиланням:
 Виконати  № 1011; 1013; 1015.

Інформатика  5  клас
Опрацювати § 4.3 підручника.
Скачати  програму Scratch 2.0  за посиланням   https://scratchet.top/scratch-2-0/
і виконати завдання з підручника на ст. 182 – 184. та відправити коди програм на адресу вчителя tanyasheen@gmail.com
У кого немає вдома комп'ютера, дайте відповіді на запитання ст.185(1;2;3) та запишіть у зошити.
Інформатика  7  клас
Скачати  програму Scratch 2.0  за посиланням   https://scratchet.top/scratch-2-0/
Опрацювати файл. Виконати практичну роботу, код вислати вчителю за адресою tanyasheen@gmail.com
                                     
Тема уроку: Базові алгоритми для роботи зі змінними з використанням алгоритмічної структури повторення

Цикл – частина програми, яка повторюється. Блоки циклів із групи Керувати позначають, які блоки потрібно повторювати і скільки разів. Це звільняє від необхідності додавати одні й ті самі блоки багаторазово.
Нескінченний цикл.
Все, що ви розмістите всередині блока «Завжди» буде повторюватися безкінечно. Після нього не можна додавати інші блоки, бо цикл «Завжди» ніколи не закінчиться.
Цикл «Повторити…»
Щоб повторити дію задану кількість разів, використовується блок «Повторити 10» (замість 10 ставиться необхідна кількість повторень).
Вкладені цикли.
Вкладений цикл – цикл, які знаходяться всередині іншого циклу.
Цикли з умовою.
Прості цикли потрібні для того, щоб повторювати частини програми або безкінечно, або задану кількість разів. Для того, щоб повторювати дії лише у певних випадках, потрібний блок «Повторювати, поки не…». Команди всередині цього блоку будуть виконуватися до тих пір, доки умова не стане істинною.
Цикл зі змінною
Для того, щоб вказати кількість повторень у циклі можна використовувати і змінну. Наприклад, для малювання хризантеми необхідно скласти такий скрипт:


Число 30 вказує на кількість пелюсток. Тобто два вкладених циклу будуть повторюватися 30 разів.

Але, якщо необхідно зробити алгоритм, у якому користувач буде задавати кількість пелюсток (повторень), то доцільно використовувати змінну. В такому випадку, програма набуде вигляду:

Користувач зможе встановити кількість повторень, використовуючи слайдер. 


Створіть проект, у якому кіт буде малювати малюнок відповідно до зразка:
Вимоги до проекту:
1.      Змінна, яка вказує на кількість кроків для малювання кола, не відображається на сцені.
2.      Кількість кроків буде дорівнювати значенню змінної.
3.      Розмір олівця – 3.
4.      Колір олівця – зелений.
5.      Поворот для малювання кола – 3о, кількість повторів – 120.
Після малювання першого кола кількість кроків збільшується на 1, колір олівця зміниться на 50.


Інформатика  8  клас

Опрацювати  § 6.2 Налагодження проекту.
Виконнати проект на ст. 190 мал. 6.11 та надіслати код програми вчителю за адресою  tanyasheen@gmail.com

Lazarus скачати за посиланням https://biblprog.org.ua/ua/lazarus/


Інформатика  9  клас
§ 9.1 ст. 246-247. Виконати завдання №2і №6. Відповідь надішліть вчителю за адресою tanya-sheen@meta.ua/ (завдання №2)
Зробіть скріншоти та надішліть вчителю за адресою tanya-sheen@meta.ua/ (Завдання №6).

Інформатика  10  клас (оператори)

Виконати домашню контрольну роботу та надіслати вчителю за адресою tanya-sheen@meta.ua/ 
Опрацювати §3.1 підручника .Тема. Поняття бази даних і системи керування ними. Дати  відповіді на питання ст.89 в текстовому редакторі та надіслати вчителю за адресою tanya-sheen@meta.ua/


Інформатика  11  клас (оператори)

Знайти інформацію в інтернеті: службові листи та їх опис. Оформити в текстовому редакторі та надіслати вчителю за адресою tanya-sheen@meta.ua/


Комментариев нет:

Отправить комментарий