Сьогодні
ми віримо, що територіальна цілісність України, скріплена кров’ю мільйонів
незламних борців, навіки залишатиметься непорушною. Ми маємо бути свідомі того,
що лише в єдності дій та соборності душ можемо досягти величної мети –
розбудови економічно й духовно багатої, вільної й демократичної України, щоб
показати нашим пращурам, що ми – гідні нащадки, а зробити це можливо лише
працею в ім’я святої пам’яті борців за волю України, добробут нинішніх і
наступних поколінь. І значною мірою це залежить від вас – молодого покоління
городян соборної України.
Відзначення
Дня Соборності, вшанування творців Акту Злуки – це не тільки суспільна потреба,
а й моральний обов’язок берегти світлу пам’ять незліченних жертв, протягом
віків принесених українським народом на вівтар незалежності,
соборності, державності.
Живи
та міцній, Українська Державо! –
Вмирали
у битвах мільйони бійців,
Щоб
стяг синьо-жовтий піднявсь величаво
Й
над Києвом стольним віки майорів.
18 лютого в 7-Б класі був проведений онлайн-урок медіаграмотності “Чому важливо перевіряти інформаційні повідомлення.” На уроці діти дослідили ризики, пов’язані з використанням Інтернету. Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп’ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження й розвитку особистості. Тому дуже важливо знати правила безпечної роботи в Інтернеті.
Діти переглянули презентацію, обговорили найважливіші питання, а саме - не засмічувати водно-болотяні угіддя.
День па́м'яті жертв голодомо́рів — щорічний національний пам'ятний день в Україні, що припадає на четверту суботу листопада.Традиційно в цей день громадяни відвідують поминальне богослужіння й ставлять символічні горщики з зерном і свічки до пам'ятників жертвам голодоморів в Україні. У церемоніальних заходах біля Меморіального знаку «Свічка пам'яті» в Києві також беруть участь перші особи держави, керівники іноземних країн, парламентів і міжнародних організацій, урядовці з різних країн, дипломати, представники релігійних конфесій, регіональні делегації, громадські й культурні діячі, свідки Великого Голоду.
До 2008 року церемонія відбувалася перед Пам'ятним знаком на Михайлівській площі, однак після відкриття Меморіалу жертв голодомору була перенесена туди.
О 16.00 год. оголошується загальнонаціональна хвилина мовчання, після чого по всій Україні відбувається акція «Запали свічку», в рамках якої всі охочі несуть свічки до пам'ятників жертвам. В акції також можна взяти участь, запаливши свічку в своєму вікні.
Вересневе ридання.
Понад Бабиним Яром летять журавлі,
Як надія остання.
Чорні тіні летять у важкій тишині,
У своїй самотині.
Понад осінь летять, понад ночі і дні,
Ці тіла журавлині.
І несуть недосяжність на кожнім крилі,
І зникають у мреві.
Понад Бабиним Яром летять журавлі,
Ці плачі вересневі.
-
1.Небажано розміщувати персональну інформацію в Інтернеті. Персональна інформація – це ваше повне ім'я, прізвище, номер мобільного телефону, адреса електронної пошти, домашня адреса, фото з вами, членами вашої родини, друзями2.Якщо ви публікуєте фото чи відео в Інтернеті, їх може подивитися кожен. Зважайте на це.3.Не відповідайте на спам (небажану електронну пошту).4.Не відкривайте файли, які надіслали невідомі вам люди. Ви не можете знати, що насправді міститься у цих файлах – там можуть бути віруси або фото, відео з «агресивним» змістом.5.Пам’ятайте, що віртуальні знайомі можуть бути не тими, за кого себе видають.6.Якщо поруч з вами немає когось із дорослих, яким ви довіряєте і які можуть вас захистити, не зустрічайтесь в реальному житті з людьми, якими ви познайомились в Інтернеті. Якщо ваш віртуальний друг справді той, за кого себе видає, він спокійно зреагує на вашу турботу про власну безпеку.7.Ніколи не пізно розповісти дорослим, якщо вас хтось образив.8.Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.9.Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.10.Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.11.Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі.12.Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки.13.Пам'ятайте, що в Інтернеті ти спілкуєшся з людиною.Відстоюйте свою точку зору, але не ображай своїх співрозмовників.14.Дотримуйтесь етики спілкування. Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.15.У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника.16.Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі.17.Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!
Оскільки це свято пов’язане з процесом об’єднання українських земель, заходи, що проводяться 22 січня, покликані відобразити саме його. Мабуть, найбільш знаковий з таких відбувся в 1990 році і отримав назву «Живий ланцюг». Тоді люди вишикувалися «ланцюгом» від Києва до Львова та Івано-Франківська. За різними оцінками, участь у такій акції взяли до трьох мільйонів людей.
До Дня Соборності у Києві в 13-те відбудеться традиційна акція «Живий ланцюг Соборності», у ході якої учасники об’єднають береги Дніпра «живим ланцюгом» на мосту Патона. Такі ж акції та різні урочистості проходять у багатьох містах нашої країни.
День Соборності України – день, який символізує єдність земель України. Це одне з найважливіших свят нашої країни, яке підкреслює, що ми всі – це один народ і ніякі рубежі не зможуть нас розділити.
Вітаємо всіх українців з Днем Соборності!
Бажаємо зберігати силу духу, бадьорість і оптимізм. Нехай в кожній родині панує мир і спокій, любов і взаєморозуміння!
Хід гри.
У кімнаті, де проводиться гра, лунає музика, розставлені столи на 5-6 учнів. Учасникам гри пропонуються різнокольорові пелюстки квітів,які вони вибирають за бажанням. Коли стихає музика, пропонується всім учасникам зайняти місця за столами, де уже є квітка, відповіна вибраному кожним пелюстку.
Ведучий повідомляє, що учасників чекає цікавий відпочинок, колективний, інтелектуальний труд, сюрпризи. А головне – можливість пізнати один одного. Всі запропоновані справи будуть виконуватися колективно кожною творчою групою.
Зразки завдань.
Завдання 1. „Склади картинку”
Творчі групи отримують конверт з розрізаною картинкою. Зібрана картинка – символ єднання групи. Придумати назву свого колективу.
Завдання 2. „Хто на світі всіх мудріше?”
(Математична розминка).
1) Усний рахунок: виконати прості математичні дії: 2+2*2=?
2) Рахунок на пальцях: на двох руках 10 пальців, скільки на 10 руках?
3) Відлік часу: професор лягає спатио 8 годині і годинник ставить на 9 годиню Скільки спить професор?
Завдання 3. „Конкурс знавців”.
На дошці чотири знака – означення хімічних елементів: золото, олово, мідь, срібло. Поняття, які вони визначають, входять в назви дитячих казок. Написати на листочках якомога білше казок, в назвах яких є такі поняття.
Завдання 4. „Суп із топора”.
Придумати якомога більше найменувань страв, які можна приготувати із однієї пачки пільменів, не маючи ніяких інших продуктів. Керуватися можна не тільки здорови глуздом, але й буйною фантазією.
Завдання 5. „Поетом можеш ти не бути...”
Скласти вірш із чотирьох рядків, частушки на задану тему.
Завдання 6. „Сміятися – це не грішна...”
Запрошуються по два учасники від кожної групи, стають спиною один до одного.
Задання: намалювати носорога. Умова – один представник команди малює його передню частину, другий – задню, повертатися і спілкуватися при цьому не можна. Потім всі запрошуються на „вернісаж” і дивляться картини із зображенням носорога, складеного із двох частин.
Завдання 7. „Вузлик напам’ять”.
Кожна творча група отримує шнур 1- 1,5 метра довжиною. Треба взяти шнур у дві руки, зав’язати вузлик, не випускаючи його з рук (перед тим, як брати, треба схрестити на грудях руки, а коли розводити, зав’язати вузлик).
Завдання 8. „Музикальна вікторина”.
Згадати слова, які можна скласти із назв нот:
а) частина від цілого (до-ля);
б) італійська монета (соль-до);
в) бобова культура (фа-соль);
г) міра шляху (мі-ля);
д) французський художник (До-ре);
є) назвати інші слова.
Завдання 9. „Кільцівка пісень із чоловічих імен”.
По черзі команди виконують по одному куплету пісні, де є чоловіче ім’я. У кінці ведучий підводить підсумок, і помічає, що учасники гри познайомилися між собою, а всі разом визначили в групі поетів, художників, ерудитів, співаків, взнали, що кожен достатньо має почуття гумору.
В. А. Сухомлинський писав: „Невміння трудитися породжує небажання, небажання – кривду. Кожна нова ланка в цьому лангцюгу пороків стає все сильнішою, і розірвати його все важче.”
Нашим заданням являється створіння умов, при яких кожен учень мав би можливість одержувати необхідну інформацію, використовуючи для свого розвитку, самореалізації, для рішення проблем.
Перш за все, педагог повинен навчати школярів умінню вчитися.
У книзі В.О. Пунського ”Азбука учебного труда» розроблений цикл бесід класних керівників про культуру навчального труда.
Основні вимоги до методики проведення бесід:
1. проведення за розробленими раніше програмою і календарному плані;
2. взаємозв’язок з роботою вчителів-предметників з розвитку самонавчальних навичок;
3. доступна і цікава форма подачі матеріалу;
4. використання прикладів із життя класу;
5. використання учнями отриманих знань на практиці;
6. активна участь школярів у бесідах;
7. теми і плани бесід, а також пам’ятки учні записують у зошит ”Абетка начального труда”.
Тематика бесід:
Бесіда 1. Навчання і ваше відношення до неї.
Бесіда 2. Як навчитися берегти час.
Бесіда 3. Організація навчальної роботи.
Бесіда 4. Як виробити увагу.
Бесіда 5. Пам’ять і розвиток.
Бесіда 6. Як треба вести себе на уроці.
Бесіда 7. Чи вмієте ви виконувати домашнє завдання?
Бесіда 8. Загальні прийоми навчальної роботи.
Бесіда 9. Мистецтво красномовності.
Бесіда 10. Що таке здібності і як їх розвивати?
(відповідь просимо дати на звороті)